פורום פורטן ישראל - מקרה של חוסר ניסיון של משתמש CPAP חדש
פורום פורטן ישראל
פורום פורטן ישראל
דף הבית | פרופיל | הרשמה | נושאים פעילים | חברים | חיפוש | שאלות ותשובות
שם משתמש:
סיסמא:
שמור סיסמא
 כל הפורומים
 רפואה
 פורום משתמשי מכשירי CPAP
 מקרה של חוסר ניסיון של משתמש CPAP חדש
 נושא חדש  נושא נעול
 הדפסה
מחבר נושא קודם נושא נושא הבא  

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 01/24/2007 :  18:39:35  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
מוצג כאן מקרה של אדם ללא ניסיון, אדם שהוא חבר שלי, שיצא מבדיקת שינה באסותא מפרץ חיפה.

לא אמרו לו כלום. שלחו אותו ל"בדיקת התאמה" (שם יפה, הא?) שבפועל היא פגישה עם נציג של מדיקוויפ. הוא היה בטוח שזה עובד של אסותא!. לא הבין שמותר לו לבחור איפה לקנות מכשיר.

האיש נוסע הרבה ובחר מכשיר קטן מאוד ונקרא KAERS. הם לא התווכחו ולא אמרו מילה. גבו ממנו 7800 ש"ח (שימו לב, לא כולל מעשיר לחות!!).

הוא לא הוזהר שלמכשיר אין מעשיר לחות אינטגרלי. רק עכשיו מפתחים אותו. מכרו לו בלי להניד עפעף.
ביררתי אצל מומחים על איכות המכשיר והייתי מגדיר את דעתם כספקנית מאוד.

עכשיו, לאחר שהשתמש במכשיר וגרונו ופיו יבשו, הוא נזקק למכשיר לחות.

כעת הוא נדרש לשלם עוד 1500 שקל עבור מעשיר לחות מיטלטל, או לחכות שהחברה הנכבדה תואיל להוציא לשוק מעשיר לחות אינטגרלי (כבר בסוף החודש הזה, הבטיחו לו....).

ואני בטוח שאתם תוציאו את המסקנה הנכונה!


Edited by - עמוס פורת on 01/24/2007 17:54:58

נערך על ידי - עמוס פורת ב 02/02/2007 11:30:46

חגית
חבר פחות חדש

Israel
263 הודעות

נכתב ב - 01/24/2007 :  22:53:24  Show Profile
לא הוגן ולא הגון.
להתלונן בכתב לכל מי שרק אפשר
בקופ"ח העובדת עם המעבדה ובחברה עצמה
למעלה

מרדכי
חבר חדש מהשקית

Israel
41 הודעות

נכתב ב - 01/25/2007 :  23:21:03  Show Profile

עמוס היקר,

זו הפעם הרביעית או החמישית שאתה ממחזר את ההודעה הזאת
בשינויי כותרת, לפני שאני מנסה לרדת לעומק כוונותיך,
אתה לא חושב שאתה קצת מגזים ?

אם אתה חושב להמשיך למחזר את ההודעה הזאת, אני חושב שראוי
שגם תערוך בה כמה שינויים, אם אתה מתקשה אני אשמח לעזור
לך בעיצה טובה.


אל תעשה עצמך מוכרח - אתה תמיד בוחר
למעלה

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 01/26/2007 :  06:12:36  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
זה נכון, אני מודה. תודה על ההערה.
הסיבה היא שהכותרת לא מוצאת חן בעיני. ולפעמים גם התוכן.
ואני מעוניין שכמה שיותר יקראו, כדי שהשיטה לא תעבוד.
אם תהיה כותרת חדשה, זה מסקרן.
ותמיד אני מוכן לשמוע הערות!
למעלה

מרדכי
חבר חדש מהשקית

Israel
41 הודעות

נכתב ב - 01/26/2007 :  08:18:10  Show Profile

אני מתפעל מיכולת הקבלה שלך , ומה שנקרא קבלת הערות
עד כי אני חושד שלא ירדת לסוף דעתי.

כוונת היתה בעיניין איזכור מדיקוויפ כדוגמה אוניברסלית
של "דפיקת" לקוחות פוטנציאלים.

השיטה של מרפאות השינה היא אולי קצת לא בסדר, בכך שהם מפנים
אותנו לסוכנים של חברות מסחריות מבלי לידע אותנו במה מדובר,
אבל כל החברות (כולל מדיטכניקה למשל) "חוגגות" במסיבה.

יחד עם זאת, יש בכך יתרון שעל ידי כך אנחנו "מסוחררים" לתוך
ביצוע הפיתרון - כולל הוצאה כספית מה שאולי לא הייינו עושים בכלל
אם היינו צריכים לחפש ולהחליט לבדנו מתוך רשימת חברות, כמו שכבר
כתבה על זה חגית במקום אחר.
בסך הכל לגבי החבר שלך אני לא בטוח שמישהו ממש "דפק" אותו,
לא חברת מדיטכניקה ולא מדיקוויפ הם חברות יעוץ כמו נגיד INFOSLEEP (שגם
הם לא טלית שכולה תכלת), ולכן: החבר שלך סיפר לסוכן שהוא נוסע הרבה
ובאופן טבעי הוא מכר לו מה שהיה אצלו הכי מתאים וזה המכשיר הקטן
שמתאים לנסיעות. זה שאין מתקן לחות אינטגראלי למכשיר, אני לא בטוח שמתפקידו של הסוכן לספר לך על כל האפשרויות, מה גם שישנם הרבה מכשירים
אחרים שאין להם מתקן לחות אינטראלי- אגב גם מתקן לחות אינטגראלי עולה בתוספת מחיר של בממוצע 1000 ש"ח.
בקיצור אני חושב שזה לא בסדר לתקוף את הסוכנים כל הזמן - לא צריך להיות נאיביים, הם אנשים שתפקידם למכור. לא לחנך, ולא ליעץ מה מצוי אצל המתחרים....

אולי הפיתרון הוא שמעבדות השינה יתנו בנוסף "להתאמת מסכה" (שגם מדיטכניקה וגם "צדיקים" אחרים עושים) את כתובת האתר כאן ורשימת יועצים ובא לציון גואל.


אל תעשה עצמך מוכרח - אתה תמיד בוחר
למעלה

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 01/26/2007 :  11:51:55  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
ידידי היקר,

קודם כל, אני תמיד מוכן לקבל ביקורת בונה. להיפך. אני מבקש אותה ואני מודה לאנשים שהאירו את דרכי.

אנשים בחברה הגונה (ויש כאלו, תתפלא ואפשר לנקוב בשמות), מדווחים לך על אפשרויות, מזהירים אותך בפני מכשולים.

לדוגמא: הלכתי לחברה ידועה מאוד והתענינתי עבור הידיד במעשיר לחות עצמוני. קיבלתי דף המוצר, והמלצה בע"פ שלא לרכוש אותו כי הוא מגושם וכבד וכל הרווח במכשיר הקטן יעלם. ואפילו אולי עדיף לחכות למעשיר הלחות של חברת קרס.

אני עצמי עובד עם הרבה חברות בעולם. דע לך שאני מקבל הערות על התכן (בתודה) למשל, מציעים לי לי הקטנת משקל והערות אחרות כדי שהפריט יעבוד טוב.

גם אחרי שנה, אם ישנם תקלות, חלק גדול מהחברות, לוקחות חזרה את הפריט ונותנות עבורו אחר או מתקנות אותו.

כי מוכרים גם אמינות. לא בסגנון "מכרנו, ואחרינו המבול"

סוכן בארץ לפריטים נרכשים עשוי להגיד לי לרכוש פריט מחברה אחרת. כך גם מקובל בהרבה מקומות בחו"ל. כאן השתרשה תרבות מכירת המכוניות עם הסתרת פגמים. וככה הולך המסחר כאן.

אנחנו טירונים במשהו שאנחנו קונים?. לא צריך לנצל את זה. הלקוח ירגיש טוב ותמיד יחזור אם יתנהגו איתו בהגינות.

מה שעשתה החברה הוא לשים מכשול בפני עיוור. זה לא מקובל עלי ועל הרבה אנשים.

דע לך שרוב המכשירים המכובדים היום באים עם מעשיר לחות אינטגרלי. אם אני הייתי בחברה הזו, הייתי אומר ללקוח: קח בחשבון שאולי תצטרך מכשיר לחות ועדיף שיהיה אינטגרלי. קח מכשיר אחר עם אפשרות למעשיר לחות (ומה אכפת היה להם למכור לו מכשיר אחר?). לא שמעתי על מישהו שרכש מכשיר כזה. אולי קשה להיפטר ממנו (על פי דברי מבינים)

ככה אני רואה את פני הדברים - ואפילו לטובת החברות.

נערך על ידי - עמוס פורת בתאריך 01/26/2007 11:55:06
למעלה

מנחם
חבר כבר הרבה זמן

592 הודעות

נכתב ב - 01/26/2007 :  14:10:06  Show Profile
ידידי,,

מה שדורש בחינה מחדש לדעתי, זה החיבור בין מעבדת השינה לבין החברה המיסחרית, גם אם המעבדה נותנת דריסת רגל לכל החברות בתור.

לדעתי ראוי היה בעיניין זה מודל אחר. הייתי מרגיש טוב יותר אם המעבדה היתה מקצה חדר תצוגה, בו מציגים כל הספקים את מכשיריהן והסבריהן. הלקוח היה לוקח פליירים משם ופונה עצמאית למי שמתחשק לו.

זאת ועוד: ראוי שמעבדת השינה תגיש לפציינטים חוברת המפרטת את עיקרי הדברים בהקשר לפיתרונות הרפואיים שבאים בחשבון ובין היתר תקדיש פרק למכשיר הסיפאפ ולאפשרויות השונות. (מבלי לגלוש לפירסומת) וזאת ע"מ שהחולה שנימצא בשוק ובמבוכה רבה, ימצא את הרגליים והידיים ולא יהווה טרף קל ולא ילמד על בשרו ועל ארנקו את המצב.

כשאנו מומחים, כבר עשינו טעויות רבות שעלו לנו בדמים (תרתי משמע).

ניתן גם לבקש מראש את רשותו של הפציינט למסור לכל החברות את שמו ובכך לאפשר פנייה של סוכנים אליך.

עלי להדגיש שוב, כי בבית לוינשטיין נהגו איתי בצורה מכובדת וראוייה: פשוט נתנו לי פליירים של הרבה חברות ושלחו אותי הביתה לעשות שעורי בית.

ובאשר לסוכנים אציין כי הגינות במסחר מחייבת את המוכר והייתי מצפה ממנו שלא להעלים פרטים חשובים אודות המכשיר אותו הוא מוכר.

ועם בהצעות יעול עסקינן, הרי ראוי לדעתי גם לדרוש ליווי צמוד יותר של המעבדה בחודשים הראשונים אחרי האיבחון. זוהי תקופה קשה, בה זקוקים לליווי. לא אנחנו בפורום צריכים לעשות זאת. זה בפרוש תפקידה של עו"ס מטעם המעבדה.

בהצלחה

נערך על ידי - מנחם בתאריך 01/26/2007 18:09:16
למעלה

חגית
חבר פחות חדש

Israel
263 הודעות

נכתב ב - 01/26/2007 :  14:25:05  Show Profile
אולי להוציא קול קורא למשרד התמ"ס- הלשכה להגנת הצרכן???
מדריך לצרכן ברכישת CPAP ???
למעלה

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 01/26/2007 :  16:32:38  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
מנחם,
נציגים מכובדים של חברות הודו בפני על תשלום של הסוכן למעבדה על כל מכירה של מכשיר.
סוכן אחר אמר לי שחברה מסוימת ציידה מעבדת השינה בכל הציוד הנדרש כדי שתפנה לקוחות רק אליה.
נחש על כתפי מי זה נופל כשהחברה חייבת להרוויח?

חגית,
כולנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות וגם מנחם נתן את הדוגמא של בית לוינשטיין.
כולנו שפנים ואין מתנדב לעשות את המלחמה.
יש הצעות?
למעלה

Ornat
חבר פחות חדש

116 הודעות

נכתב ב - 01/27/2007 :  21:04:24  Show Profile
אכן יש משהו בעייתי בקשר בין חברה מסחרית לבית חולים, יש בעיה אתית בכך שבית חולים או קופת חולים או מרפאה מוסרים העתק של דיאגנוזה לחברה מסחרית.
אני מבינה שהיה לי מזל שנפלתי לקלינטיקה ולעדי ולא לחברה שציין עמוס
מאידך, אם קופת החולים שלי עובדת רק עם קלינטיקה (זה המצב) אז אפשרויות הבחירה שלי מוצרות ולא "באשמת" הסוכן


ה
למעלה

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 01/28/2007 :  00:13:36  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
לקופת חולים כללית יש בעצמה חברה בשם כללית הנדסה, המשווקת את מכשיר WEINMANN.
לפי מיטב ידיעתי, ההסדר הוא שאת יכולה לרכוש בכל מקום. יש הסדר עם קלינטיקה על כך שאת משלמת את ההפרש בלבד והם גובים מהקופה את היתר.

נערך על ידי - עמוס פורת בתאריך 01/28/2007 00:14:50
למעלה

Eyal
חבר פחות חדש

Israel
445 הודעות

נכתב ב - 01/28/2007 :  15:41:41  Show Profile
quote:
Originally posted by Ornat

אכן יש משהו בעייתי בקשר בין חברה מסחרית לבית חולים, יש בעיה אתית בכך שבית חולים או קופת חולים או מרפאה מוסרים העתק של דיאגנוזה לחברה מסחרית.
אני מבינה שהיה לי מזל שנפלתי לקלינטיקה ולעדי ולא לחברה שציין עמוס
מאידך, אם קופת החולים שלי עובדת רק עם קלינטיקה (זה המצב) אז אפשרויות הבחירה שלי מוצרות ולא "באשמת" הסוכן


ה

למעלה

dotacohen
חבר חדש מהשקית

21 הודעות

נכתב ב - 01/28/2007 :  18:25:45  Show Profile
אני מציע לעשות ניסוי ושהחבר שלך יפנה למדיקוויפ, יתלונן ואתם תדווחו
על איך העניין מתגלגל

אני קניתי מכשיר שלהם והייתי שבע רצון מהם
דוד
למעלה

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 01/29/2007 :  06:34:42  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
איזה מכשיר קנית?
לא ברור לי מדוע לא הציעו לו?
הבעיה שלו היא שהוא לא טיפוס מתלונן. אני יותר נעלבתי בשבילו..
וכעת הוא באוסטרליה, אולי שם ימצא מעשיר לחות בזול.
למעלה

Eyal
חבר פחות חדש

Israel
445 הודעות

נכתב ב - 01/31/2007 :  01:51:57  Show Profile
באופן רשמי לקופת חולים כללית יש הסדר של תשלום ההשתתפות העצמית בלבד רק עם חברת קלנטיקה וחברת מדטכניקה

אייל - עובד חברת מדטכניקה

quote:
Originally posted by עמוס פורת

לקופת חולים כללית יש בעצמה חברה בשם כללית הנדסה, המשווקת את מכשיר WEINMANN.
לפי מיטב ידיעתי, ההסדר הוא שאת יכולה לרכוש בכל מקום. יש הסדר עם קלינטיקה על כך שאת משלמת את ההפרש בלבד והם גובים מהקופה את היתר.

למעלה

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 01/31/2007 :  01:56:19  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
תודה על התיקון.
למעלה

dotacohen
חבר חדש מהשקית

21 הודעות

נכתב ב - 01/31/2007 :  17:54:42  Show Profile
עמוס שלום
לי יש מכשיר +20 i sleep של breas
בתחילה הוצע לי ה-20 i sleep אבל הוא נראה לי בסיסי מדי בהשוואה ל-s8 של
קלינטיקה
אז הציעו לי את ה-+20 והוא היה מעולה עבורי
הוא שקט הרבה יותר ולדעתי הוא ברמה מקבילה ל-s8
איני בטוח שהוא יתאים לחבר שלך מכיוון שהוא מעט כבד, למרות שתיק הנשיאה מאוד נוח
יתרון נוסף שאינו קשור הוא שעון מעורר אינטגראלי שזה ממש גאוני למרות שזה לא קשור לפעילות הרפואית של המכשיר
לגבי היחס- הם נתנו לי כבל ותוכנה ואתמול התקשרו לעדכן שהגיע תוכנה חדשה ומעודכנת, מעבר לכך התענינו לגבי ההסתגלות לגבי המכיר
אז מה שאני אומר הוא שאם זה לא יחס אז מה כן?
לכן אני כל כך מופתע ממה שכתבתה ואני מעריך שנפלה כאן טעות שבפניה פשוטה היא תיפטר
כהן דוד כרכור
למעלה

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 01/31/2007 :  20:33:06  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
דוד,
תודה על תגובתך.
אני מאוד מקווה שאני טועה.
האמת שאני עושה את מלאכתו של ידידי הנמצא כעת באוסטרליה עם מכשיר פגום שלא יכול להשתמש בו ואין שם שום שירות.חייו בודאי לא יהיו אותו דבר שהוא צריך להיות שם מרוכז ולשאת הרצאות.

הייתי אומר שאילו היה מתיעץ קודם, אולי היה רוכש את BREAS או את S8 עם מעשיר לחות.
הטענה שלי שמדיקויפ לא היו צריכים למכור לו את המכשיר KAERYS. אם ידעו את הבעייתיות שלו. כעת הוא נשאר עם אבן שאין לה הופכין שעלתה לו 7800 ש"ח ועוד תעלה לו הרבה יותר.

אני מוכן לעזור לו, אבל הוא לא ביקש רשמית, לכן אינני יכול לבוא לחברה ולהתלונן בשמו. האמת: יתכן מאוד שילכו לקראתו.
בשלב זה אני מפסיק לטפל בעינין.

נערך על ידי - עמוס פורת בתאריך 02/02/2007 11:02:17
למעלה

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 02/01/2007 :  10:49:27  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
מאחר ודוד טוען שקיבל שירות טוב ממדיקוויפ, ויתכן ואני עושה להם עוול, אני מפסיק את התקפותיי, וממתין לראות איך יפתרו את המשבר האוסטרלי של ידידי מושבת השינה.

אני מאוד אשמח להודות שטעיתי ולהתנצל.

אם יש לכם המלצות על ה BREAS אנא פרטו . אנא התייחסו לרעש, רגישות זיהוי דום נשימה, נוחיות, תצוגה, אפשרות כוון לחות בלילה, נוחיות ניקוי מעשיר לחות, רעש נשימתי, התנגדות אויר בנשיפה וכל פרמטר שאני שכחתי ועולה על דעתכם.

למעלה

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 02/01/2007 :  22:00:56  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
והרי המשך סיפורו המרתק של ידידי השוהה באוסטרליה..
זוכרים? זה שמדיקוויפ מכרו לו מכשיר צרפתי ללא מעשיר לחות אינטגרלי?

השנאי במכשיר הצרפתי המצוין לעיל נשרף באופן פתאומי בעודו באיבו.

ואין הוא יכול להשתמש במכשיר.

"אין דבר" - אמרו לו ולנציגיו בארץ במדיקוויפ - "אנחנו אחראיים - נשלח לך לאוסטרליה שנאי תקין תמורת עלות המשלוח של 270 ש"ח, כיוון שאחריותנו תקפה רק בארץ....."

ואני שואל: מי אחראי לשרשרת המאורעות הזו? האם ידידי שניסה לרכוש באמת ובתמים, CPAP לשינה טובה, או אילו שמכרו לו מכשיר לא תקין (ביודעין או בלא יודעין)?

ועכשיו? מה הוא יכול לעשות? האם עבור 270 שקל הוא לא יישן חודש?
לא מספיק שגרונו ניחר מיובש מחוסר מעשיר לחות שאולי ישווק ואולי לא? ואיזה הוצאות עוד מחכות לו!
מה דעתכם?

גם נציגי חברת מדיקוויפ מוזמנים להגיב ולהסביר!

נערך על ידי - עמוס פורת בתאריך 02/02/2007 11:17:26
למעלה

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 02/04/2007 :  17:58:58  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
יש!!
אנשי מדיקוויפ קראו כנראה את הדווח בפורום על השתלשלות הענינים.
ובעקבות כך,
הם החליטו לשלוח את השנאי לאוסטרליה לידידי הדואב, על חשבונם!
כה לחי!
למעלה
  נושא קודם נושא נושא הבא  
 נושא חדש  נושא נעול
 הדפסה
קפיצה אל:
פורום פורטן ישראל בחזרה למעלה
הדף נוצר ב 0.17 שניות.