פורום פורטן ישראל - רכש אצל הסוכנים או דרך האינטרנט - חסרונות ויתרונות
פורום פורטן ישראל
פורום פורטן ישראל
דף הבית | פרופיל | הרשמה | נושאים פעילים | חברים | חיפוש | שאלות ותשובות
שם משתמש:
סיסמא:
שמור סיסמא
 כל הפורומים
 רפואה
 פורום משתמשי מכשירי CPAP
 רכש אצל הסוכנים או דרך האינטרנט - חסרונות ויתרונות
 נושא חדש  נושא נעול
 הדפסה
הדף הבא
מחבר נושא קודם נושא נושא הבא
דף: מתוך 2

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 07/04/2007 :  13:53:20  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
אני מבקש מכם שתכתבו את דעתכם מהם היתרונות והחסרונות ברכש מכשיר CPAP או ציוד באמצעות הסוכן הרשמי המורשה בארץ לבין רכש באמצעות האינטרנט, בארץ או בחו"ל.
פרטים על הסוכנים ועל החנויות המקוונות - בהודעת הקישורים.

גם בעלי העניין מוזמנים להביע את דעתם בצירוף תפקידם והחברה בה הם עובדים.

הגיבו והעירו - זרקתי לכם כפפה - אנא הרימו אותה!.

נא להימנע מפרסום ומהשמצות של גופים אחרים. כל סטייה - תמחק!!

בסופו של דבר אסכם את המידע בטבלה ואפיץ אותה לתועלתכם.

עמוס פורת
מנהל הפורום

נערך על ידי - עמוס פורת ב 07/19/2007 21:04:58

itayzzz
חבר כבר הרבה זמן

Israel
560 הודעות

נכתב ב - 07/04/2007 :  17:29:46  Show Profile
שלום חברה
מנסיון שלי בשנה האחרונה.

לפני שנה רכשתי מעשיר לחות + 2 מסכות סוויפט ורצועה חיסכון של 50% לפחות

לפני חודש רכשתי בארץ מכשיר REMSTAR דגם M + מעשיר + מסכה חיסכון של לפחות 2000 ש"ח שרות עד הבית כולל מכשיר חלופי עד שמתקנים את המכשיר(הלואי של יתקלקל)

בדרך מחו"ל 2 מסכות + צינור + רצועה חיסכון של 1000 ש"ח או יותר.

לסיר ספק את הדברים מחו"ל, יש מי שמביא ליאותם. אני לא בטוח ששווה ליקנות ושישלחו את זה לארץ. מענין שמשהוא יספר על הצלחות בקניה בחול עם משלוח.

איתי
למעלה

erezfuchs
חבר חדש

50 הודעות

נכתב ב - 07/04/2007 :  22:20:53  Show Profile
לכולם שלום.

קנייה באתרנו תבטיח לכם את הדברים הבאים:

1. מחיר טוב .
יש צורך להשוות פרטנית - עמוס

שרות טוב (עד הבית כולל ליווי והדרכה והתאמאת מסכה)
גם הסוכנויות נותנים שירות טוב - עמוס2.

מאחר ואנו מוכרים את כל סוגי הציוד הקיימים בשוק אנו חפים מכל שיקול שהוא לא רלוונטי ואצלנו תוכלו לבחור את המכשיר והמסכה המתאימים לכם ללא פשרות
זאת נקודה לזכות אלו המוכרים את כל המכשירים - עמוס

אצל יבואן, הסוכן ינסה כמובן לשכנע אתכם ששלו הטוב ביותר ולא תמיד האינטרסים שלכם ושלו "נפגשים".

3. אני מודע היטב לפחדים הקיימים לגבי שרות ותמיכה לאחר מכירה
עדיין אין הוכחה שהשירות של האתרים זהה או טוב יותר - עמוס

הסירו דאגה אנו נותנים שרות זהה לזה שתקבלו בכל מקום אחר דהיינו במידה והמכשיר מתקלקל תקבלו מאתנו מכשיר חלופי לתקופת התיקון ללא תשלום ועד הבית - הציוד יתוקן ללא תשלום במסגרת האחריות.

הצהרה מבורכת ואני מקוה שתעמדו בכך - עמוס


בברכה

ארז פוקס -
סיפאפ און ליין

נערך על ידי - עמוס פורת בתאריך 07/05/2007 18:38:17
למעלה

Eyal
חבר פחות חדש

Israel
445 הודעות

נכתב ב - 07/04/2007 :  23:16:57  Show Profile
לכל הגולשים שלום רב,

שמי אייל ירימי המייצג את חברת מדטכניקה – הייבואנית הרשמית ונותנת השירות ללקוחות רסיפירוניקס העולמית:

www.respironics.com
www.medtechnica.co.il

היתרונות ברכישת מכשיר דרך החברה :
1. אחריות על מכשיר ה CPAP ל 3 שנים.
כמה נותנים האתרים על אותו מכשיר? - עמוס
בין שנה לשנתיים

2. אחריות בכל העולם כאשר הלקוח נמצא בחו"ל (כמעט בכל מדינה בעולם ישנה נציגות של חברת האם אשר תטפל במוצר ותתן שירות מלא במידה ונרכש באופן מסודר דרך ייבואן/מפיץ מורשה בלבד!!!)
יתרון - עמוס

3.חברת מדטכניקה הינה חברה ציבורית אשר מקיימת נהלי עבודה מסודרים, שירות ואחריות זה כ 50 שנה.

4. צוות של אנשי מכירות/אנשי שירות/סוכנים/מזכירות וכו' למוצרים השונים.
משרדי החברה תומכים בלקוחות מרחוק ומקרוב בכל יום החל משעה 08:30 ועד לשעה 19:00 לרבות ימי שישי וערבי חג בהם משרדי החברה פתוחים על מנת לשרת את לקוחותיה השונים.

5. מעבדה ייחודית לאיבחון ותיקון מכשירים. ציוד ספציפי של היצרן לבדיקת מכשירי החברה.

6. שדרוג למכשירי ה CPAP
האם האתרים לא משדרגים? - עמוס
לא כולםה ולא באותה אטרקטיביות בהכרח

7. מיגוון מסיכות רחב (מיגוון המסיכות הגדול ביותר בעולם)
אבל כולם של חברה אחת בלבד - עמוס
ועדיין המיגוון עצום בקר באתר רספירוניקס והיווכח בעצמך:
www.respironics.com

8. מלאי מסודר של עשרות חלקי חילוף.
האם המכשירים כל כך מתקלקלים שצריכים מלאי כזה? - עמוס
המכשירים אמינים מאד אך בכל זאת מלאי החלקים של המסיכות, הצינורות, חלקי החילוף, מכשירים חלופיים ועוד מביא אותנו למלאי עצום בלי קשר לאמינותם של המכשירים(זוהי לוגיסטיקה שדורשת מחסנאים, שליחים, מזכירות, טכנאים ועוד)

9.תקופת הסתגלות למכשיר ה CPAP ללא תשלום או התחייבות כספית.
מתן שירות בבית הלקוח /במשרדי החברה/במעבדות השינה השונות בתיאום עם נציג החברה האיזורי.
האם האתרים אינם נותנים שירות כזה? (גם לגבי סעיף 10 )- עמוס
תלוי בגודלם כיום מדובר באתרים של אדם אחד ולא צוות מחלקה של מספר רב של סוכנים ואנשי שירות.

10. מתן ייעוץ ללא תשלום בנוגע לכל בעיה/תקלה /שאלה וכו'.

11.חברה יציבה גם בעוד שנים רבות.
לעולם אין לדעת - גם גדולים נפלו. נכון שחברות גדולות יותר יציבות מחברה של אדם אחד או מספר אנשים נמוך, אבל עלות ההוצאות הקבועות בחברה כזו הוא קטן יותר ומאפשר הורדת מחירים - עמוס
טעות, דווקא חברה גדולה יכולה להתגמש יותר לדעתי לפחות

בכבוד רב,

אייל

חברת מדטכניקה
0528-512426

אייל - ברשותך חידדתי את הנקודות העיקריות - עמוס

Eyal Y Medtechnica

נערך על ידי - Eyal בתאריך 07/21/2007 22:31:56
למעלה

itayzzz
חבר כבר הרבה זמן

Israel
560 הודעות

נכתב ב - 07/05/2007 :  17:27:41  Show Profile
שאלה לאייל

במידה וקניתי מכשיר של החברה שאתה מייצג בחו"ל אצל סוכן מוכר. לפי מה שכתבת, אם יתקלקל לי המכשיר ואני אבקש שרות ואחריות אצלכם בארץ הקודש האם אקבל אותו חינם???

נערך על ידי - עמוס פורת בתאריך 07/05/2007 19:08:48
למעלה

Eyal
חבר פחות חדש

Israel
445 הודעות

נכתב ב - 07/05/2007 :  20:17:27  Show Profile
איתי שלום רב,

ההסבר מורכב קצת יותר צור קשר להסבר טלפוני מפורט.

בכל מקרה שירות ואחריות ינתנו בכל מקום בעולם כמובן בתנאי שרכישת המכשיר נעשתה ישירות מהייבואן הרשמי בכל מדינה לכל אזרחיה.
מקרים כגון אלה שציינת פשוט לא מתקיימים ברוב המקרים המוחץ, כל אזרח רוכש ציוד במדינה שאליה הוא משתייך.



עמוס שלום רב,


אין אני רואה היגיון בכך שאענה על שאלות שקשורות לא ישירות לחברת מדטכניקה.
לכן אני מתעלם מההערות והשאלות שלך בנוגע לאחרים.
לגבי המלאי, התייחסותי הינה בעיקר למסיכות(היות וכפי שהינך מבין מדובר בהמון פריטים/חלקים אשר מהם הן מורכבות ויש להחזיק באופן מסודר למען הלקוחות השונים) והרבה פחות לגבי המכשירים.
תהיה בטוח שגם לאחר 5 שנים + חברת מדטכניקה תוכל לתקן כל מכשיר CPAP לפי בקשת/דרישת הלקוח ולפי הוראות היצרן ובהנחייתו, עם כלים וכוח אדם ממוקצע ומתאים.
ההוצאות על כוח אדם אינם פוגעים ביכולת שחברת מדטכניקה מציעה ללקוחותיה, נהפוך הוא.
החברה מסודרת ועובדת על פי נהלים ותקנים מסודרים .

בברכה


אייל ירימי


אייל




Eyal Y Medtechnica

נערך על ידי - עמוס פורת בתאריך 07/06/2007 11:02:20
למעלה

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 07/05/2007 :  20:59:54  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
הכותרת של הדיון הייתה:
"רכש אצל הסוכנים או דרך האינטרנט"

התכוונתי שכל אחד יפרט את החסרונות והיתרונות של כל דרך, באופן הגיוני ואוביקטיבי עד כמה שניתן, ובעיקר בקיצור.העטיפות דורשות ממני עבודה קשה לאחר מכן...

שאלותי הן לא בהכרח לצורך תשובה, אלא תהיות ומחשבות שאני מעלה.

העלית כמה דברים נכונים אבל עטפת אותם בשבחי מרכולתך (וזה מובן).

בסופו של דבר, כאשר אעשה את הטבלה, אני אתייחס אך ורק לטיעונים הישירים, לכן הורדתי במידת מה את העטיפות שאינן קשורות לנושא.

בברכה ובתקוה להבנתך,

עמוס
למעלה

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 07/05/2007 :  21:02:18  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
אפשר להוסיף גם רכש בחו"ל, או /ו רכש בארץ ע"י אינטרנט חו"ל
למעלה

n/a
deleted

1340 הודעות

נכתב ב - 07/05/2007 :  21:59:08  Show Profile
שלום
במסגרת ניסיונותי וחיפושי אחרי הציוד המתאים לי, גיליתי
שמגורי בערד מייצר לי מספר בעיות:
1.אף סוכן (שהייתי איתו בקשר) לא היה מוכן להגיע לביתי.
2.הדבר הודגש גם לגבי מתן האחריות והשרות בעתיד.
3.קניה באתר אינטרנט הציבה לי קושי לבדוק את הציוד בעת מסירתו
ולוודא שהוא חדש ופועל........
4.תעודות האחריות הניתנות באתרי האינטרנט,אינן "אחריות יצרן".
אלו תעודות של האתר המוכר ובמידת הצורך חייבים
להביא / לשלוח את הציוד רק אליו.
5.חלק מאתרי האינטרנט וגם אתרים של יבואנים מורשים ישראלים
אינו טורח כלל להשיב לפניות (מדוע בכלל הם מחזיקים את האתרים???).

מהסיבות הנ"ל בחרתי / נאלצתי להפגש עם הסוכנים המבקרים
במעבדת השינה .
גם במקרה אחריות, אוכל לפגוש את הסוכן במעבדת השינה בבאר שבע
ולקבל ציוד תחליפי.

בברכה
למעלה

GILI
חבר חדש מהשקית

49 הודעות

נכתב ב - 07/05/2007 :  22:02:14  Show Profile
ערב טוב,
ראשית לא קניתי באינטרנט את המוצר ברכישות של מוצרים אחרים היה בסדר.
לי היה הרבה יותר נח לדבר אם סוכן/ת, מאשר אם הצג,המוצר שעליו אנחנו מדברים מאוד אישי מאוד אינטימי ורצוי שתהיה כימיה אם הסוכן אחרת ...
חבל"ז,התיחסתי לכך בעבר.לעיתים יש בעיות ונראה לי שסוכן שאיתו נפגשתי
יהיה יותר זמין,במקרה של תקלה - מי עומד מאחורי המוצר באינטרנט
מה גודל החברה האם יש להם ציוד חליפי זמין על המדף?
נראה לי קצת מפחיד אבל אולי צריך לחשוב אחרת?
קניתי בימים אלא מכשיר חדש ומאוד מאוד נהנתי מהשירת האדיב ואישי
שקיבלתי בחברת קלינטיקה ממירי מנהלת השיווק.
בדקתי זמינות של ציוד חליפי והמחסן שלהם מלא. איך אני יכול לבדוק באינטרנט?
אני מוכן לשלם קצת יותר ולדעת שיש גוף מאחורי המוצר אותו רכשתי.
למעלה

itayzzz
חבר כבר הרבה זמן

Israel
560 הודעות

נכתב ב - 07/05/2007 :  22:42:01  Show Profile
אייל ,

אנא ענה ללא סיפורים ובלי פירסומים של החברה שלך.

www.cpap.com היא חברה מורשית לאספקת מכשירי cpap.

האם אתם נותנים אחריות כן או לא

תודה
איתי בשם החברים

נערך על ידי - עמוס פורת בתאריך 07/05/2007 23:10:08
למעלה

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 07/05/2007 :  23:07:25  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage
אייל,
אני חוזר על השאלה של איתי:
אם המכשיר נרכש מסוכן מורשה של רספירוניקס במדינה אחרת, האם הוא יקבל שירות במדינת ישראל ע"י מדיטכניקה ?

איתי,
שינית את השאלה ועכשיו אתה שואל אם המכשיר נרכש ב cpap.com?
האם האתר הזה הוא סוכן מורשה מייצג של רספירוניקס?

אייל,
נודה לך על תשובותיך הישירות לשאלה.

איתי
כולם מבינים את מה שאייל כתב, למה התכוון וממה התחמק. אפשר לנסות לכתוב את אותם הדברים גם באופן לא בוטה כל כך. אין צורך בעצבים.
תנסה לנסח את הדברים באופן חיובי
אני מבקש מאוד לשמור על כללי כבוד בכתיבה. אני לא רוצה שהפורום הזה ידרדר לפורום של קהילות עירוניות.
אני מזהיר: אני אמחוק.

נערך על ידי - עמוס פורת בתאריך 07/05/2007 23:15:58
למעלה

Eyal
חבר פחות חדש

Israel
445 הודעות

נכתב ב - 07/06/2007 :  00:40:07  Show Profile
איתי שלום רב,


אינני מצליח להבין מה לא ברור לך!!!
חביבי, כל דרך של אזרח/תושב מדינת ישראל לעקוף ולא לרכוש מחברת מדטכניקה מכשירי CPAP תוביל לכך שלא תהיה לו/ה שום אחריות או שירות למוצר בארץ ישראל.

מה לא ברור לך?


מי שמורשת יחידה בישראל לשווק ולמכור מכשירי רספירוניקס הינה חברת מדטכניקה בלבד.

זה שההפקרות חוגגת במדינת ישראל 2007 זה לא אומר שלחברות רציניות כמו רספירוניקס ומדטכניקה אין בהירות בנושא


עמוס,

אני ממש לא מבין ממה אני אתה טוען שאני מתחמק.
שאל בני ואענה לך בכל מה שתחפוץ לדעת

ולגבי קיטורים כאלה ואחרים לגבי פרסום כזה או אחר
אנא הבינו כי הוויתי ונוכחותי באתר היא בראש ובראשונה בשביל לפרסם את מוצרינו השונים ולא בגלל פרצופו היפה של כבוד השופט - איתי

פ ר ס ו מ י ם - י מ ח ק ו ! ! !

סופ"ש רגוע לנינוח לכולם


אייל



Eyal Y Medtechnica

נערך על ידי - עמוס פורת בתאריך 07/06/2007 11:04:45
למעלה

erezfuchs
חבר חדש

50 הודעות

נכתב ב - 07/06/2007 :  00:48:51  Show Profile
רבותי

אני חש בהרבה מתח ואגרסיביות בדיון הנ"ל ! נא להרגע !
אתם לוקחים מצב פשוט וטריוואלי של החלטה אישית לגבי רכש של ציוד והופכים אותו לשדה קרב אישי.

לדעתי אין החלטה נכונה ואו שגויה בנדון - כל אחד מפעיל שיקול דעת במעמד הרכישה לפי סדרי חשיבות הנכונים לו באופן איניווידואלי - יש אשר ירשו לעצמם להתרשם מחוסנה של חברה גדולה ווותיקה - יש אשר יהיו יותר רגישים לנושא המחיר - יש אשר חשוב להם הקשר האישי עם סוכן המכירות וכ"ו וכולם צודקים!
העיקר הוא שבסופו של דבר יקבל טיפול ראוי ונוח שיאפשר לו לשפר את איכות חייו ולישון טוב בלילה וזהו - אנא כבדו איש את רצונו של האחר.

בחו"ל אנו רואים חברות מסחריות ואתרי אינטרנט מתחרים אחד בשני באופן טריוואלי וללא כל מהומה - בסופו של דבר אתר אינטרנט היא רק החזות של חברה מסחרית לכל דבר ועניין!

כאדם שעובד בתחום שנים רבות אני יכול לומר לכולכם בוודאות שהיבואן הבלעדי של מוצר חייב לתת שרות למוצרי החברה אותה הוא מייצג ולא משנה כלל היכן הצרכן רכש אותו! הם לא אוהבים זאת מטעמים ברורים אבל היצרן חייב לדאוג למוניטין של מוצריו ומאלץ אותם לפעול בהתאם - מעבר לכך רכישה של מוצר מיצרן טוב תבטיח לכם מינמום תקלות ושנים רבות של שימוש כך שהתעסקות בנדון די אקדמית - מאידך מלאים של מסכות וציוד נלווה בהחלט חשוב להבטחת שרות טוב.

המחירים בארץ גבוהים מאחר והשרות הניתן ללקוח גבוה !! אין אח ורע למה שקורה בארצנו - השאלות ארוכות טווח ! סוכנים אשר מגיעים אליכם הבייתה בשעות הערב - מספר פעמים עד אשר נמצאה הפתרון הנוח ביותר וכ"ו - שוב אומר זאת על שרות משלמים! מי שלא מאמין לי שיברר מה קורה בתחום בארה"ב ובאירופה ויבין.

בקיצור בלי כסאח ובלי עצבים - בואו נחשוב יחד כיצד מגבירים את המודעות למחלה בקרב הציבור הרחב ואיך עוזרים למאות אלפי ישראלים שהולכים לישון מבלי לדעת כלל ששנתם חולה!

לילה טוב לכולם

ארז
למעלה

Eyal
חבר פחות חדש

Israel
445 הודעות

נכתב ב - 07/06/2007 :  00:56:25  Show Profile
ארז שלום רב,



יקירי, אתה מטעה ציבור שלם היות ודבריך אינם נכונים בכל הנוגע לחברת רספירוניקס.
צא ולמד, חקור ובדוק ובסופו של דבר בסס את דבריך.

באופן הכי חד משמעי שיכול להיות- אין שום אחריות/שירות למי שלא רוכש מכשירי רספירוניקס דרך חברת מדטכניקה.

בברכת לילה טוב ורפואה שלימה לכל עם ישראל


אייל

Eyal Y Medtechnica
למעלה

erezfuchs
חבר חדש

50 הודעות

נכתב ב - 07/06/2007 :  01:02:40  Show Profile
עמוס שלום.

אחריות יצרן סטנדרטית - היא 24 חודשים
הארכה ל36 חודשים היא יוזמה מקומית (מבורכת) של מדטכניקה אשר נובעת מהבטחון שלהם במוצרי RESPIRONICS ובצדק! ונעשתה כצעד שיווקי במטרה לצבור יתרון על פני המתחרים אשר בוודאי יגיבו בהתאם בהמשך.

חשוב לציין שהאחריות לרוב תקפה אך ורק על המכשיר עצמו - יתר המתכלים (מסכה וצינור ) נהנים רק מ90 ימי אחריות (מעשיר לחות 12 חודשים).

אחריות של היצרנים היא בין לאומית ! בכל מקרה וללא כל קשר למקום בו המוצר נרכש (כנסו לאתרי היצרן ואו לחוברת האחריות של היצרן המצורפת למכשיר וקראו!) כל אינטרפרטציה אחרת היא לא נכונה ואסור לקבלה.

גם אנו נותנים ללקוח אפשרות לקבל מכשיר לתקופת ניסיון ללא עלות וללא התחייבות לרכישה - בבית הלקוח בכל מקום בארץ.

ארז

נערך על ידי - עמוס פורת בתאריך 07/06/2007 11:06:53
למעלה

Eyal
חבר פחות חדש

Israel
445 הודעות

נכתב ב - 07/06/2007 :  01:06:01  Show Profile
ארז שלום רב,


לצערי הדיון יורד לרמות נמוכות עקב מידע לא נכון.
אייל

Eyal Y Medtechnica

נערך על ידי - עמוס פורת בתאריך 07/06/2007 11:07:49
למעלה

erezfuchs
חבר חדש

50 הודעות

נכתב ב - 07/06/2007 :  09:26:52  Show Profile
אייל היקר

אתה בטוח במה שאתה טוען? - לך יש סימוכין למה שאתה טוען בפומבי!

אתה בטוח שהחברה שאותה אתה מייצג כאן תמימת דעים עם עמדתך בנדון או שאתה נוקט יוזמה פרטית?

אנה פרט נמק הסבר - בבקשה כי אני יכול פשוט להעתיק את חוברת האחריות של RESPIRONICS ולהעלות אותה לפורום ולהוכיח את ההפך - למעט אם הצלחתם לשכנע את היצרן לנקוט ביוזמה מקומית לשוק הישראלי - אני כלקוח לא אוהב שמכתיבים לי מה עלי לקנות ואני בטוח שכך מרגיש רוב ציבור הצרכנים.

ושוב הפוסל במומו פוסל - אם אתה חושב שאני טועה ומטעה אז במקום לפסול אותי ברמה האישית יכולת לתקן אותי באופן עניני עם סימוכין לדבריך.

אני מסכים - עמוס

אנו כמעט ולא מכירים האחד את השני ואין לנו ריב ומדון אז בוא נשאיר את פני הדברים כך!

שבת שלום.

ארז

נערך על ידי - עמוס פורת בתאריך 07/06/2007 11:11:07
למעלה

עמוס פורת
חבר ותיק

Israel
1629 הודעות

נכתב ב - 07/06/2007 :  10:27:26  Show Profile  Visit עמוס פורת's Homepage

אני רואה שהדיון מתחמם. אנא התייחסו לענין ואל תאשימו אחד את השני. זה מזיק לשניכם!

אייל ידידי:
ענה בבקשה: כן או לא?

אם המכשיר נרכש מסוכן מורשה של רספירוניקס במדינה אחרת המוכר ע"י רספירוניקס שכזה, האם הוא יקבל שירות במדינת ישראל ע"י מדיטכניקה ?

באומץ ובנחישות, שנדע ונבין פעם אחת.

ואנא, עם כל ההבנה, תאמין לי שהפרסומת הזו מזיקה יותר מה שמועילה. אם תתיחס רק לעניין, נעריך אותך ואת חברתך יותר. זה בדוק.

נערך על ידי - עמוס פורת בתאריך 07/06/2007 10:32:42
למעלה

מנחם
חבר כבר הרבה זמן

592 הודעות

נכתב ב - 07/06/2007 :  11:41:01  Show Profile
חברים יקרים,

ראשית אני מצפה מכולם לשמור על תרבות דיון ונימוסים טובים..

לעמוס אציע שלא למהר ולצנזר דברים שאינם מוצאים חן בעיינך. יש לזכור את הזכות לחופש דיבור, זכות המקודשת במדינות דמוקרטיות תוך תשלום מחירים משמעותיים. למחיקה יש קונוטציה שלילית וצריך לצמצמה למקרים קיצוניים בלבד. לדעתי, אף כי חלקים בדיון לא מוצאים חן בעייני, הוא לא הגיע לדעתי לרמות המצדיקות שימוש בזכות המחיקה.

לגופו של עניין:


אני מבקש לחדד נקודה נוספת. כאשר אני רוכש מוצר בסוכנות ידועה ומסוכן ידוע, עם כתובת ושם, יש לי כתובת ולמעט הסכנה שהחברה פשוט תעלם (וזה אכן קורה), אדע לטפל בה ולקבל את זכויותי בעת הצורך !

כאשר רוכשים מוצר באתר אינטרנט אנונימי, שאין לו כתובת ומקום ולא ידוע מי עומד מאחוריו, חשים חוסר ביטחון ואי נוחות ולדעתי יהיה במקרה כזה גם קשה לממש זכויות.

בעיני רכישה מאתר, כשמאחוריו עומד אדם ידוע עם שם וכתובת, שמוכר בציבור, יותר נוחה.

במקרה כזה תעלנה בעיות בעיקר לגבי חוסנו וכוחו לשרוד במשך השנים וזאת בתנאי שיתחייב לביטוח ולתיקונים וחלפים.

כמובן שאין תעודת ביטוח גם לגבי חברה גדולה יותר העלולה ליפול ולהעלם, אך סביר להניח כי חברה גדולה שלה מחזור מכירות מרשים ומוצרים רבים וטובים, נוסחת ביטחון רב יותר בי כלקוח.

לגבי הויכוח, עלי לציין כי אייל ממדטכניקה, בין אם זה נחמד או לאו, הצהיר כאן בגלוי, כי מדטכניקה לא תיתן שרות לציוד רספרוניקס שלא נירכש אצל סוכן מורשה.

עם הצהרה זו, במקרה שאיננה מוצאת חן בעיינינו, ניתן להתווכח רק מול חברת האם. ולי יש הרגשה שהיא תזכה לגיבוי רספרוניקס העולמית, התומכת בסוכניה, למרות שבעייני זה לא הוגן, שהרי רספרוניקס מרוויחה עלי בכל מיקרה, ולא חשוב ממי רכשתי את המוצר.

יש לי רק בעייה עם השיעור באזרחות שאייל נתן לנו:

** האם אני צריך להיות אזרח בריטי הרוכש את הציוד אצל הסוכן הבריטי, כדי לקבל מאוחר יותר שירות ממדטכניקה?

או שמא מספיק שכאזרח ישראלי ארכוש מכשיר אצל הסוכן הרישמי במדינה אחרת?

ומה אם אני אוחז באזרחות כפולה? האם אז מדטכניקה "מרשה" (!?) לי לקנות מכשיר רספרוניקס מהסוכן הבריטי. והאם אז אזכה לשרות ממדטכניקה?

ועוד שאלות לגבי הזכות לקבלת שרות מהיבואן הרישמי

** האם חייבים גם בברית מילה, או שמא הטבלה בכנסיה מספיקה?

** והאם גם גיל איבוד הבתולין חשוב? ואם כן, האם תסתפקו בעניין בהודעה בע"פ, או שמא יש להביא הצהרה חתומה ע"י הנוטריון... ואת הסדין צריך ג"כ להציג...

נו באמת... הגזמתם.

נערך על ידי - מנחם בתאריך 07/06/2007 11:58:10
למעלה

itayzzz
חבר כבר הרבה זמן

Israel
560 הודעות

נכתב ב - 07/06/2007 :  12:48:39  Show Profile
עמוס שלום

יצרתי קשר עם cpap.com אתמול בערב ושאלנו אותם עם הם סוכן מורשה של רספירוניקס והתשובה היתה כן
למעלה
דף: מתוך 2 נושא קודם נושא נושא הבא  
דף הבא
 נושא חדש  נושא נעול
 הדפסה
קפיצה אל:
פורום פורטן ישראל בחזרה למעלה
הדף נוצר ב 0.22 שניות.