dan bar-or
חבר פחות חדש
Israel
425 הודעות |
נכתב ב - 11/01/2020 : 11:06:42
|
שלום רב וברוך הבא, אכן מדובר בבעיה מוכרת , בהחלט ניתן להחליף רצועות לרצועות איכותיות יותר, האיכותיות ביותר הן של חברת sefam וידועות באיכותן המעולה לאורך שנים. במקרה שלך נסה לפרק את הרצועות מהמסיכה ובעזרת פינצטה או מחט קטנה נקה את הסקוצ'ים (הצמדנים). ניתן גם לכבס את הרצועה בכביסה ביד עם מעט סבון כביסה ומים פושרים זה יכול להסיר את השומן שמפרישות הפנים שלנו מהרצועה וקצת לחדש אותה. בכל מקרה בדוק עם קופת החולים שלך אופציה לקבלת החזר ברכישת מסיכה/רצועות ברוב קופות החולים יש אופציה לרכישה מסובסדת או להצגת חשבונית בקופה ולמתן החזר כספי ע"י קופת החולים. (בכללית או במכבי למשל ניתן לרכוש מסיכה חדשה או רצועות חדשות ולקבל החזר כספי מלא מקופת החולים בהצגת חשבונית גם למי שאין ביטוחים משלימים). שים לב , תקינותה של המסיכה/רצועות חשובות מאד ליעילות ה"תקשורת" בינך לבין המכשיר שהרי מסיכה שאינה צמודה מספיק לפנים כתוצאה מרצועה בלויה עלולה לגרום לדליפת אוויר ובכך למנוע מהמכשיר ה cpap לסייע לך במניעת הפסקות נשימה. לכן חשוב מאד מפעם לפעם לנקות היטב את המסיכה ולבדוק את תקינותה. מקווה שעזרתי, במידה ויש לך שאלות נוספות תרגיש חופשי להתקשר אלי, מספר הטלפון שלי מופיע בחתימה שלי מטה. |
דן בר-אור, יועץ סיפאפ מקצועי. טל: 052-2828484 |
|
|